zondag 20 juli 2014

hollister top!

heeeyy allemaal,
ik wil jullie hierbij al waarschuwen want ik heb een kleine tik (''kuch''kuch'') aan Hollister. dus je zult vaker op mijn blog iets van Hollister terugzien. Vandaag wil ik jullie iets vertellen over een top dat ik laatst bij de Hollister kocht. dus laten we maar snel beginnen!




zoals je ziet is de top van voor niet echt heel bijzonder. De top is gewoon wit. Wel is het doorschijnend, dus ik raad je aan als je van plan bent de top te kopen er een bandeautop onder te doen.verder is er dus niet echt iets bijzonders aan de top.

maaarr! zoals je kunt zien is de achterkant bijzonder. De achterkant van de top loopt in een driehoek van 2 stukken kant . ook loopt dit een stukje zo naar voor toe. Hoe simpel het ook is het is ontzettend mooi!

                                 vond deze top zo ontzettend mooi dat ik hem met jullie moest delen!                               ik ga hem zeker vaak dragen deze zomer!

de top kost tussen de €10 en €20 euro in de sale!
het verschilt per filiaal of je moet hem op de website willen bestellen.

Wat is jouw favoriete zomeroutfit? laat het me weten in de comments!



1 opmerking:

  1. Heel mooie top, Kaylee! staat je goed en het zit perfect. Liefs, Vivian Mullenders-Dassen.

    BeantwoordenVerwijderen